Sve ima livestream

May 20, 2011 § Leave a comment

Zašto ne gledam TV. Zašto sam zabranila i ukućanima (kevi) da gleda TV.

Mislim da tome ima već 8 godina. Negde od početka srednje sam odustala od dobrovoljnog paljenja televizora, a svaki sledeci put kad se desilo da sam sedela pred bilo kojim programom na dotičnom, samo sam učvrstila svoju odluku.

Na tom čudu se ne može naći ništa pametno.

Prvo, konstantan je izvor loših vesti i negative. Te zemljotres ovde, te rat tamo, te se ova mlada u venčanici obesila, te medvedić u zoološkom vrtu uginuo i slično. I kad kažem konstantan, mislim jebeno stalno. I ako odlučiš da ćeš preskočiti vesti ili baš taj prilog, ščepaće te kad-tad. Ne možeš pobeći. Sediš tako, gledaš emisiju o kuvanju i BAM! – reklame, a u sred reklama trejler šta ćeš gledati u sledećim vestima (jer naravno da ćeš ih gledati) i u 30 sekundi te zaspu nepotrebnim strašnim informacijama. Man’te me se ljudi. Ako stvarno poželim da pročitam nešto tako, googlovaću.

Što je moja sledeća stavka. Sve što ima na TVu mogu naći i na netu. Kad ja hoću i kako ja hoću. Ubeđena sam da ne postoji informacija koja se vrti na nekom kanalu, a da je nema online. I to pre nego što su ovi u redakciji uopšte dobili vest o toj informaciji, a kamoli pre prikazivanja. Ne samo informacije, nego serije, filmovi, spotovi… Prespavala dodelu oskara? No matter, već sutradan se mogu skinuti preko torrenta. Ma kakav download: Djokovićevi mečevi, trke, the royal wedding – sve ima livestream. I to (što za one kao što sam ja može biti samo plus) bez komentatora koji mi podižu pritisak svojim ‘duhovitim’ opaskama i pričaju ko babe na pijaci kad ja u stvari želim da čujem šta se događa u prenosu.

I onda: šta je sa svim tim reality shows?! Sa svim farmama, velikim bratovima, dvorovima, vidi-pokazala-sise emisijama… Samo gledajući pink neko bi pomislio da kao nacija imamo kolektivan IQ 76. Odbijam da prihvatim da ljudi nemaju druga posla nego da po ceo celcati dan provode sedeći na svojim buljama i gledaju, čekaju, nadaju se kad će se neko nekom skinuti, šta se dešava pod onim čaršavom i DA LI JE ONA UPRAVO IZJAVILA DA IMA SILIKONE?!
Ali, aj barem da samo gledaju. Neeee, to se i prepričava, nadugačko i naširoko da čak i mi koji ne znamo šta se dešava uspemo da pohvatamo ko je koga, ko je kome i kome je koza pobegla.

Scena: preview za emisiju o nekoj porodici koja ima mnogo dece. Nešto tipa ‘još jedna beba’ ili ‘beba nešto’ ili koji je već naziv. Tip izjavi: Ako jedno od petoro dece ne valja, to nije problem. Ali ako jedno od jednog deteta ne valja, onda je to veliki problem.

Hvala na toj edukaciji, o Uzvišena Televizijo. Idem da izrodim 10oro dece, pa ako se 4oro od njih drogira, kocka, ubija ili krade, bože moj, ipak je većina ispala kako treba.

Ovo je u stvari sve jer zbog nepredvidivih i tragičnih okolnosti nemam svoj laptop. Da ga imam, ne bih bila primorana da sedim pred TVom sat vremena i ne bih ni bila podstaknuta da napišem ovaj post. Tako da sad idem da pametno iskoristim ovo vreme što imam neki komp dostupan da gledam youtube videe čupavih mačića ili nešto jednako slatko da mi umanji tikove od TVa.

Tagged: , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Sve ima livestream at Plavooki Realizam.

meta

