Oda iPhone-u

June 8, 2011 § 8 Comments

Sećam se kao da je juče bilo. 8 ujutru, leto.

‘Mima?’

‘Krmljmrljgundjkrklj.’

‘Kad bi baš birala, jel bi htela iPhone ili onu Nokiu?’

Odlep face sa jastuka. Slurp. ‘iPhone.’

‘Oki.’

I to je bilo to. 2-3h kasnije, kad sam zapravo ustala (bio je raspust!), on je bio tu. Tj, u kutiji. Lepoj, maloj crnoj kutiji sa nagriženom jabukom.

Tako lep, lak, moj prvi touch screen telefon u životu. Nije mi smetalo što u početku nisam mogla istovremeno da hodam i kucam poruku, ili da instaliram iTunes (posle četvrtog pokušaja sam uspela), ili što mi je lik iz radnje poručio da ne bi trebalo da updatujem softver jer će se zaključati i moraću opet njemu da dam da otključa.

Šta god, imala sam iPhone. The one and only.

Ovo je valjda trenutak gde treba da spomenem da sam pomalo snob. Ili malo više. Volim marke, volim elegantne, skupe stvari, volim kad me pitaju ‘jel to iphone?’ sa onim strahopoštovanjem ljudi koji nikad nisu bili u fizičkom prisustvu apple proizvoda.

Moj ćale to razume. Baš juče me je pitao ‘Kako se osećaš što nemaš više iPhone?’ Rekla sam mu da mi nedostaje.

Za te 3 godine što smo bili zajedno, prirastao mi je srcu. Kod mene nije ništa neobično da se vežem za neživu prirodu, što je poprimilo hoarder razmere u mojoj sobi, jer ništa neću da bacim. Prebacila sam sve slike i poruke, ali opet mi teško pada da se razdvojim od telefona.

Nije me zanimalo šta ljudi kažu. Pogotovo programeri, elektraši i slični sojevi. Redovno su pokušavali da me ubede kako je apple sranje, kako mu fali procesor ovo, grafika ono, memorija ne-znam-šta i gađali me gomilom termina i naziva koje teže razumem od kineskog.

Alo, ljudi, zabole me. Ja sam devojka, koja pritom nema skoro nikakve veze sa tehnikom. Meni je dovoljno bilo što je iPhone, i što je lep. Ostalo me ne zanima.

Dobijao je ulubljenja, ogrebotine, jer sam fala bogu pokupila spretnost sa ćaletove strane porodice, pa ne mogu ni kroz vrata da prođem a da ne drmnem ramenom u dovratak, a kamoli da dugotrajnije rukujem sa spravicom kao što je iPhone. Počele su da mu se pojavljuju sive linije na vrhu ekrana, nepoznatog porekla i efekta. Samo su bile tu, i odbrojavale dane mom lepom telefonu.

Jedan zvučnik mu je otkazao.

Onda je polako počeo i da se gubi. Zapucava se, pa to potraje sat, dva, ponekad i čitav dan dok mu se ne istroši baterija i dok se ne ugasi.

I na kraju, tako iznenada, crk’o.

U jednom trenutku bila na tviteru, u sledećem ekran crn, ne reaguje apsolutno ni na šta.

Eh.

Nisam ni shvatila u stvari koliko mi je značio dok nisam dobila novi telefon. Jeste, i taj je lep i ja sam ga birala i može maltene i sudove da opere, ali mi je nekako žao starog.

Gledam ga tako, ćuti (da, ok, znam da mobilni ionako nema šta puno da kaže sam od sebe, ali bear with me here) i znam da će još samo malo biti tu. Aukcija na Limundu je postavljena, prodaće se i otići nekom drugom.

Ako zanemarimo činjenicu da će se prodati u polu-funkcionalnom stanju i pitanje da li je to u skladu sa moralnim vrednostima (odgovoriću sa boldovanom sintagmom iznad), još uvek mi žao.

I znam da nije pas, ni mačka, niti da ima realnu svest o tome šta se dešava oko njega, ali opet, volela bih kada bih mogla da ga zadržim u nekom uglu, pa makar ga više ne koristila.

Tagged:

§ 8 Responses to Oda iPhone-u

  • ime i prezime says:

    iphone ima slab procesor?????
    ajde ti ukljuci agry birds na wildfire pa onda reci sta je slab procesor. Kavke budale xD

    • mililica says:

      hahahah, nisam ja njih skoro nista razumela kad su pokusavali da me ubede koliko mana ima iphone. samo sam ih gledala i pokusavala da im otopim glavu pogledom 😀

  • sopranovsky says:

    Krajnje zanimljivo! Iskren da budem, ja sam neke telefone mrzeo, neke sam toliko mrzeo da sam ih zdrobio golim rukama (pa prosuo pricu mojima da ih je pregazio tramvaj ili slicno), ali neke sam ispratio sa pravom pravcatom tugom. Onda sam shvatio da nema potrebe za tim, pa sam se radovao svakom sledecem. Veruj mi da je tako bolje 🙂

  • Iva says:

    Lepo kažu oni što su vršili istraživanje: vi ste sekta! Da se nosite svi u Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft. :O :O :O

    Hoću reći, kako to da prodaješ nešto što je prestalo da radi? Ko bi ga kupio? Neko za delove…?

    • mililica says:

      hahhahahaha, nismo mi! ona! moja mama, ja nemam veze s tim 😀 a nije da ne radi, nosili smo ga u servis i tamo je proradio, samo nije sigurno koliko ce jos raditi. nadam se taman dok ga ne prodamo O:-)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Oda iPhone-u at Plavooki Realizam.

meta

